lämna dina problem och var glad nångång.

[ ] kär  [x] glad [ ] trött [ ] vild [ ] lugn [ ] nervös [x] uttråkad [x] irriterad [ ] ledsen [x] besviken [ ] arg [ ] sjuk [x] stressad [ ] förvirrad [ ] sårad [ ] olyckligt kär

någon som förstår dig: lisa
någon som du saknar: isabelle
någon som du längtar efter: samma sak?
någon som du hatar: hata är ett starkt ord hihi ogillar vel en och en annan
vem kramade dig senast: mamma
vem pussade dig senast: lisa troja haha(?)
vem ringde dig senast: alex
vem ringde du senast: minns inte
vem var hemma hos dig senast: lisa
vem var du hemma hos senast: idas stuga
har du några kärleksproblem: nja
har du ätit något idag:
har du pratat med någon idag: nej ja ha varit tyst hela dagen? ja
har du gråtit idag: nej
har du skrattat idag: absolut:-)
hur lång är du: jag vetinte

jag:
är singel: ja
saknar någon just nu: ja
svär ofta: inte för ofta
sjunger i duschen: haha ja och de låter illa
är en morgonperson: nej
skulle kunna ha pyjamas på skolan: haah NEJ
är kär i kärleken: nej.
skrattar åt mina egna skämt: haha den enda som skrattar åt dom typ
vill ha barn: nångång i framtiden absolut!
skulle göra plastikoperation om det var ofarligt och gratis: ja!

har du:
glasögon/linser: nej
piercingar: naveln
syskon: 2
pojkvän: nej
jobb: nej
för många vänner: man kan inte ha för många?
rymt hemifrån: tekniskt sett ja fast lite nej
färgat håret: ett antal gånger!
bra självförtroende: haha nej
dagens skämt:
sagt "jag älskar dig" till någon: ja..
varit kär: ja
gjort något olagligt: ja
somnat i skolan: ja
brutit ett ben: nejnej
tappat bort mig i min hemstad: ja:-(
sett en fallande stjärna och önskat: absolut!
gjort något som jag lovat mig själv att inte göra: ja tyvärr
smugit ut utan lov: men vem har inte
ljugit om var jag är för mina föräldrar: hahaja
varit på en blind date: nej men skulle vilja:D
sovit en hel dag: nja


hur ofta brukar du:
titta dej själv i spegeln: där de finns en kollar man vel
ha ångest: inte ofta
drömma mardrömmar: HAHA alltid spindeläckel drömmar urshc
klä dig i svart: kanske inte helsvart men nått svart nästan alltid:-)
lita på folk: ha lite svårt för de.

sista personen som:
sov i din säng: jag
fick dig att gråta: pappa
du delade en dricka med: lisa
skrek på dig: haha mama.
du fick sms från: su

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0