let's have som fun, this beat is sick


Anonym om everybody was waiting on the other side:
vart köper du din hårförlängning?;)

SVAR:  det finns flera företag på tradera som säljer då man kan bjuda och få det mycket billigare än om du skulle köpa hos frisören eller nåt sånt. rekomenderas, tro mej:-)

hur som helst.. jag for som sagt till emelie, busade lite och gjorde grillat! åt sen drog vi på stan där jag köpte ett linne för 149:- och en tshirt (99:-) som jag ska lämna igen imorgon. båda från gina! träffade även lisa plus janina och anja. därifrån fortsatte jag ensam hemåt.. bara en stund senare drog jag till alex där julia ocå var. spelade ett spel som hette sequence, åt mat och så:-)

glömde min kamera hos emelie... får nog hämta den imorgon.

Kommentarer
Postat av: lisasu

varför ska du läna tillbax de?:(<3

2009-08-03 @ 23:05:28
URL: http://lisasundbom.blogg.se/
Postat av: linnea

inte lämna tillbaka!!

2009-08-04 @ 17:06:48
URL: http://ghostflower.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0