i wanted you to fight for me, you to said there's only you.

kvällens fundering: varför hänger det spindlar utanför mitt fönster samma tid, varje natt ,kring mitt fönster? SCARY
kvällens jobbiga: måste sova på soffan IGEN pga för mke kläder som flyttat på min säng. bädda upp soffan lät lite överkursigt jobbigt.
kvällens måste: se one tree hill tills drömmarna tar över.

then u know!
http://static.tvguide.com/mediabin/archive/cms/5937D841-C6D6-474A-9F4E-FD337EA240BF.jpg
(peyton)-i keep dreaming were back on that hotel 4 years ago when you asked me to marry you. and everytime i say yes!
(lucas)- it's just a dream, peyton.
(peyton)- it's my dream.

jag är besatt.......

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0