it was my openingact

känner att jag inte skrivit  på evigheter. men de kanske är possetivt att man gör nånting hela tiden på sommaren:-)?
igår va jag ledig från jobbet! så jag tog tillfället att ha trevligt och släppa loss ordentligt. for in 12 till stan med su och skulle träffa några, men de visade sej att dom inte skulle komma fören 3.. så vi åkte lite karuseller så jag mådde piss, de gick över av en subway  macka:-] sen kom alex jullan frida ida och simon så vi satt vid kanalskolan och hade trevligt hehe. vidare mot alla karuseller och åkte massor. träffade på massor med glatt folk och hade en best time!!!1 verkligen skitkul och alla höjde verkligen stämningen med gratis karuseller och rubbet hihi. efter drog vi till lisas syster och sov här sen direkt till mina räk-kompisar dagen efter.direkt ja sluta cykla ja hem i 180 och slängde mej på moppen till lisas syster där ja är nu , hundvakt med den bästa. har laddat med ben&jerrys , chirre dirre, cola godis..? smalt! men blir bra, puss och hej de va allt för mej.

min älskling och bästavän

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0