some things never change at all.

kvällen blev KUNG precis som planerat:-D började hos flippi där vi gjorde tacos, jag flipp lis sofffi och hannalu satt på deras mysiga altan och åt den goda maten.. körde moppe lite hit och dit tills vi hamnade hos lisas pappa i skogen. där satt vi ute på hennes altan och spelade kort resten av kvällen, inte minst än straffpoker.

 veeeem tro ni förlora typ hela tiden och gjorde många pinsamma straff om inte jag? kan vel säga så här, jag gick ner på knä och friade till lisas pappa. romantiskt.. här  är vårat kärlekskort


mer bilder kommer senare:)

Kommentarer
Postat av: sofiasofiasofia

AHAHAHAHA du och lisas pappa hahahah har nog aldrig skrattat så mke som när du gick in och skulle fria...

fint kort KÄRLEKS kort på er också;)



och den här bilden nedanför ...så jävla äcklig kolla mitt öga ,hej o risiggggggggggggggg

PEPPA IKV!

2009-07-24 @ 03:00:24
URL: http://sofiazingmark.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0