if the world start shaking and all begin to fall apart.

nu gör jag som lisa. en liten wannabe känner jag doften av.

du kanske inte visste det här om mig:
1. jag har inte gått någon sport på över 2 år.
2. det känns som jag kan äta hur mycket som helst utan att mätta magen.
3. jag har svårt att lita på folk.
4. jag förlåter ganska lätt. fast egentligen inte.. i smyg
5. jag ljuger nästan dagligen för mina föräldrar. ska bli ändring!
6. jag älskar sallad! skulle kunna bli vegetarian( om de inte vore för subway..)
7. jag ska till USA! den 13 oktober bär det av!
8. jag blir jättelätt irriterad.
9. jag ska gå entreprenör på jb. vi blir 6 stycken i klassen:-]..
10. jag har en bästa vän. hon hittar du →här
11. när jag var mindre gick jag dans. i 6 år?!
12. jag var ocå med i en kör i flera år..hemsk röst har jag endå-
13. jag gillar surströmming:$
14. jag har varit på polisförhör.(pga moppen)
15. det bästa som finns är att dra ihop ett gäng och bara umgås.
16. en del personer ser man igenom direkt.
17. jag hatar att bara vara hemma. att göra ingenting!
18. i sommar har jag badat naken tillsammans med några kompisar haha?!
19. jag saknar min farfar. varje dag.
20. jag tycker det är kul att umgås med matilda!händer ganska sällan
21. jag har en till syster som är 26(?)år.har ingen bra kontakt med henne längre..
22. mina favoritserier är one tree hill och vänner.
23. jag har ramlat med moppen 2 gånger.andra gången blev det akuten hihi
24. en gång hade jag 11 hål i tänderna samtidigt..
25. jag var ganska knubbig i mina tidigare dagar:-)
26. jag har inte haft vattkoppor.
27. just nu har jag en lånad mobil av magda, min rosa är sönder:(
28. jag har varit med idabe på ikea 3 gånger:-]
29. i somras åkte jag mitt livs första frittfall!
30. jag är höjdrädd.. mke
31. HATAR SPINDLAR huhu
32. jag har bara fått ett fåtal IG i mina dagar! yey me
33. jag brukar gråta framför spegeln
34. jag har tappat förtroendet på många föredetta kompisar
35. jag saknar sofie marklund, ida nilsson och isabelle åström
36. JAG HATAR P-GUBBAR.. dom är bara jobbiga→ :P
37. jag är 173 cm lång.
38. hatar mina fräknar. hatar min glugg. hatar mina ögonbryn. oj emocut
39. en hemlis... jag har lite fräknar på ena axeln:-(
40. jag har ärr på min fot av moppekrasch, skavsår och andra klantigheter
41. jag älskar gravid-magar, jätte mysigt:-)!
42. jag vill gifta mej med sean faris
43. jag vet inte vad min favoritfärg är om inte rosa:-(
44. jag fick en spricka i armen under en fotbollsmatch i 7an
45. jag är jätte klantig. lyckas alltid göra illa mej...
46. jag tycker inte att twilight är så bra:(
47. om jag eller lisa skulle ljuga när man lovat på su, måste man byta efternamn.
48. jag kommer sakna min gamla klass:')
49. jag är sugen på suuuuubway jämt.MUMS
50. i usa kanske jag ska köpa mej en systemkamera!
51. jag tar aldrig åt mej av ''komplimanger''
52. jag tar alltid åt mej av kritik
53. jag har en idominsalva i min skrivbordslåda. SOM BARA ANVÄNDS NÄR JAG SOVER.
54. jag säger tvångskänslor. inte tvångstankar!
55. ibland blir jag lätt arg och bara skriker av min förvåning(????)
56. jag gillar en av johan palms låtar. emma-lee
57. jag gillar inte fördomar. fastän jag själv har det, ska man inte döma personer i förväg. dom kan överraska dej!
58. jag har face-book men fattar ingenting?
59. jag ogillar när folk skryter:-)
60. jag har dålig självkänsla.
61. mitt motto är: people always leave. uppmuntrande???
62. jag trodde de va juni månad, inte juli:O?

angående den där 25.an.. här är en liten historia:
alltid när jag och matilda åt frulle när vi var mindre, så vägrade matilda äta upp sin mat. så jag...pinsamt nog.. satt och väntade på få äta hennes mat också!


jag älskar dej gullan

Kommentarer
Postat av: M

HAHAHA JAG DÖÖR!

2009-07-27 @ 16:46:59
URL: http://shelthea.blogg.se/
Postat av: linnea

JAG HATAR VERKLIGEN :P

2009-07-27 @ 18:29:49
URL: http://ghostflower.blogg.se/
Postat av: Anonym

surströmming är gott!:D

2009-07-28 @ 00:24:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0