dont walk infront of me, i may not follow

typ standard....

gjorde mej popcorn, sen hade jag bäddat ute i soffan för att se vänner tills ja somna.. allt va perfekt, la mej ner men sen kom ja på att ja skulle hämta min mobil som va i mitt rum, så jag tvärställer mej upp och PANG så flyger de popcorn över HELA GOLVET! ja ville bara skjuta mej själv haha. inte nog me de, ja sopar lesset ihop mina förstörda pop och gör nya. vänder mej om i soffan för att kolla sms, och då flyger den här gången halva påsen ut:-( jag gav upp. får leva med en halv påse. haha
http://idahjartaumea.blogg.se/images/2009/popcorn_38419181.jpg
så här mke har ja att göra just nu;-) rätt likt endå, visst? hahahaha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0