what you think you had is all gone


igår efter käket drog vi till älven på atorp en tväris och träffade lite folk, sen drog ja och idis hem och somnade till filmen sex drive. jag vaknade av hettan som hade spridit sej runt hela huset, så vi käka lite glass, badade och åt melon! vad mer hände idag? va en duktig kicka och klippte gräset med racerklipparen hihi. sen vidare mot jobbet och ville bara döda kärringen som vi fått ett antal utskällningar av.. va vill hon!? aja, sen drog ja och mina räk-kompisar till skogen typ och hade allmänt kul;-) men cykelturen slutade inte där- nejnej. jag mötte idis i ursviken. på vägen tillbaks hängde ja inte riktigt med i alla jobbiga svängar och kedjan hoppade-- trodde min lilla resa tog slut där men fixar-jag löste de endå, ganska stolt va ja(a)blabla ointressanta inlägg. nu äter ja keso macka och ska se film till mer mat♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0