de hurra vi för


läs inte... ytterst ointressant! (inlägget skulle sparats igår) 
jag har nu lyckats på underliga vis att bli skyldig mammsen hela 2100kr och fattig som jag är så har ja pengaproblem som ni kanske förstår.. MEN! ida köper löshår av mej för 300kr katjing! och isabelle min gamla mobil för typ 300kr katjingkatjing. och pengar från klasskassan.. så de kan gå ner till tusen kronor om jag har riktigt tur!

jag som bara ska ha en systemkamera helst så fort som möjligt har ju inga pengar till de inte... men lyckan vände igår!!!1 av mina sommarjobbspengar + lite till kan jag tjäna ihop till en när jag far till FLORIDA( 130..nånting dagar kvar men..) så kan ja köpa en BILLIGT där borta! gissa om jag är glad? JÄTTEGLAD!!1


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0